3 skuteczne sposoby na promocję lokalu i przyciągnięcie nowych klientów

3 skuteczne sposoby na promocję

1. Happy hour

„Szczęśliwa godzina” dla klientów. Promocja na wybrane pozycje z menu, która obowiązuje w określonym czasie. Najczęściej w czasie kiedy klientów jest mniej z uwagi na wczesną porę dnia. Możesz też przyciągnąć klientów, którzy długo pracują i zachęcić ich do ciastka, kawy czy późniejszego posiłku po długim dniu spędzonym w pracy. Wraz ze zniżkami na drinki, wiele restauracji oferuje niedrogie lub bezpłatne przekąski, takie jak skrzydełka z kurczaka, batoniki taco lub chipsy i salsa.

2. Muzyka na żywo

Live music to atrakcja, która przyciąga klientów w określony dzień tygodnia. Występy na żywo mają dużą moc. To nie dla wszystkich propozycja, ale większe i średnie lokale mogą w ten sposób się wypromować. Muzyka musi być oczywiście dopasowana do typu Twojej klienteli, wieku gości i wreszcie tematu lokalu.

3. Open-mic night

To sposób na zaoferowanie rozrywki klientom bez potrzeby ponoszenia kosztów. Idea popularna zwłaszcza za oceanem. Zakłada, że zapraszamy mieszkańców do zaprezentowania danego rodzaju rozrywki. Mogą śpiewać, opowiadać żarty, grać, opowiadać coś śmiesznego czy interesującego, a nawet czytać poezję. Możesz być zaskoczony jak wiele zainteresowania może przysporzyć Twojemu lokalowi tego rodzaju inicjatywa. Na tego typu występy przychodzą rodziny zaproszonych występujących, przyjaciele, znajomi. Przychodzą podziwiać i wspierać swojego bliskiego i jednocześnie, wypijają drinka, zamawiają kolację czy przekąski. Dobry pomysł na zapełnienie lokalu w środku tygodnia. Wtorek lub środa są idealne na Open mike night.