Co masz dla FITklientów?

Co masz dla FITklientów

Wraz z modą na bycie fit prężnie rozwinęła się branża zdrowej żywności.

Trendy społeczne wymagają zmiany także na restauratorach. Warto, aby w menu znalazło się kilka pozycji dla tych, którzy dbają o swoją sylwetkę i zwracają uwagę na to co jedzą.

Co dla świadomych?

Coraz więcej obiektów gastronomicznych proponuje swoim klientom np. ekologiczne napoje: zarówno kawy, herbaty, smoothie, jak i koktajle przygotowywane ze świeżych warzyw i owoców na miejscu, lemoniady oraz świeżo wyciskane soki.

Warto zastanowić się nad oferowaniem w menu kaw z dodatkiem mleka roślinnego: kokosowego, migdałowego, owsianego, sojowego czy ryżowego. Oprócz tego: bez laktozy i kozie, ze względu na coraz większy odsetek osób, które nie tolerują tradycyjnego krowiego mleka. Warto zastanowić się także nad propozycjami bezglutenowymi, bez cukru czy też wegańskimi.

Badania konsumenckie pokazują, że mimo iż ekologiczna żywność jest nawet 3-krotnie droższa od konwencjonalnej, to zainteresowanie konsumentów nie maleje.